Tuesday, July 5, 2011

penuh kebosanan

Salam alaik,

Sudah memasuki bulan Syaaban tetapi tiada apa pun persiapan yang dilakukan untuk menghadapi Ramadhan kali ini. Sungguh menyedihkan. Dalam tidak sedar juga aku telah bekerja selama sebulan lebih dan juga merupakan bulan terakhir aku bekerja. 2 bulan rasanya sudah cukup untuk aku timba pengalaman dalam sektor pekerjaan yang menghadirkan pelbagai kenangan suka duka dan juga pahit manis. Ia banyak menyelubungi suasana yang tidak pernah aku jangkakan kerana aku seolah-olah seperti berada dalam bayangan yang suram. Penuh dengan kebosanan, aku tidak menyesal tetapi tidak menikmati suasana yang seringkali aku hajatkan.

Aku sudah membuat keputusan dengan mempertimbangkan banyak perkara dan harapnya ia adalah baik untuk aku dan aku mengharapkan redha-Nya dalam setiap perjalanan hidup aku. sekian sahaja.

No comments:

Post a Comment

al-quran

Listen to Quran

lawati juga